1403-02-07 14:15
89
0
89746
امام جمعه موقت گرگان:

ریشه فساد با عمل به فرمان ۸ ماده‌ای رهبر انقلاب خشک می‌شد

امام جمعه موقت گرگان گفت: اگر از سال ۱۳۸۰ به فرمان هشت ماده‌ای رهبر انقلاب عمل می‌شد ریشه فساد در کشور خشک می‌شد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: امام علی(ع) ما را به تقوا دعوت می‌کند و فرمودند که تقوا هدفی است که هر کس آن را دنبال کند به هلاکت نخواهد افتاد و هر کسی به‌کار گیرد پشیمان نشود زیرا با تقوا رستگاران به رستگاری می‌رسند و با معصیت و گناه زیان‌کاران زیان می‌بینند.

امام جمعه موقت گرگان ادامه داد: در این هفته مناسبت‌های مختلفی را در پیش‌ داریم، امروز روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای است و از خصوصیات پهلوانان به این نکته باید اشاره کنم که جوانمردی و مروت است، مهمان‌نوازی و کمک به فقرا، فروتنی و تواضع و گشوده از جمله روحیه‌های پهلوانان است.

برقرار بیان کرد: یکشنبه روز شکست آمریکا در جنگ ویتنام است که در آن جنگ آمریکایی‌ها خون‌های زیادی را به زمین ریختند و حتی جنگل‌ها و مزارع کشاورزی را سمپاشی کردند که اثر آن سم بر مردم ویتنام باقی مانده است.

وی افزود: دوشنبه این هفته مصادف با روز ملی خلیج فارس و ابلاغ فرمان هشت ماده‌ای رهبر انقلاب در خصوص مبارزه با فساد در سال ۱۳۸۰ است.

امام جمعه موقت گرگان بیان کرد: متاسفانه کمتر شاهد هستیم که مسئولان به سخنان رهبری عمل کنند، اگر از سال ۸۰ به این فرمان عمل می‌شد ریشه فساد در کشور خشک می‌شد، وقتی رهبر انقلاب فرمانی می‌دهند سمینار و جلساتی برگزار می‌شود و کم‌کم فراموش می‌شود.

برقرار بیان کرد: امام (ره) تاکید کردند که به عقل عمل کنید نه توصیه ولی همین توصیه امام (ره) به دیوار کوبیده شد ولی به آن عمل نکردند.

وی افزود: دوشنبه روز عملیات بیت المقدس است که یکی از بزرگترین عملیات در جنگ ایران و عراق بوده به‌شمار می‌رود.

امام جمعه موقت گرگان یادآور شد: سه‌شنبه روز جهانی کار و کارگر است و روز یادمان اعتراضات کارگران آمریکا است که نخستین بار فراخوان اعتصاب سراسری صادر کردتد و خواسته آنها این بوده به جای ۱۴ ساعت کار که واقعا ظلم بی حد و عصری بوده به جاش هشت ساعت کار کنند.

برقرار افزود: چهارشنبه ۱۲ ادیبهشت روز شهادت شهید مطهری و روز معلم است شخصیتی گرانقدر و بزرگی است که نمی‌توانیم در رابطه با او صحبت کنیم و امام(ره) فرموده حاصل عمر من بوده و تمام نوشته‌های شهید مطهری مورد تایید من است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.